torsdag, juni 9

Nu är den här. Sommaren.

Alltså jag hade verkligen gett upp hoppet i våras. Efter den förra kalla sommaren och en evighetslång vinter hade jag liksom glömt bort hur varmt det faktiskt kan vara. Men de senaste veckorna har liksom golvat mig och det känns som att jag lever bland molnen. Vi har seglat och badat en vanlig torsdag efter jobbet, picknickat flera gånger redan, bränt mig i solen, varit ute från tidig morgon till sena kväll utan att frysa på natten, varit spontan och varit på fest efter fest, premiärbadade i havet första juni, ätit potatissallad med halloumi och varit på utomhuskonsert. Och Håkan avslutade med att ropa "nu är det sommar!" Så nu är det banne mig sommar, och jag är hur glad som helst för det. För att peppa ytterligare tycker jag att vi kollar på lite bilder på hur det kan set ut när sommaren är som bäst: segling, uteservering, kompisar, glass och lite fjäll.

Onsdag
Onsdag
IMGP0593
Kräftskiva
IMAG2404
Odlingen
Skördefest
Segling
Båt
IMGP0529
IMAG1825s
Kaprifol
IMGP0470
IMAG2056
Jämtland

2 kommentarer:

  1. Underbara sommarbilder! Vädret är iofs bra skumt i år. Ena an är det högsommar och nästa typ iskallt och storm. Svårt att veta vad man ska ha på sig... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Jamen visst, lite lurigt men jag har ändå höga förhoppningar för sommaren! :D Kram

      Radera