söndag, juni 26

Sommarlistan

Förra året fyllde jag i en lista om den kommande sommaren, och nu såg jag typ samma frågor Sandra igen. Eftersom jag bara jobbar en vecka till så tänkte jag att det är dags att dela med mig av mina planer för sommaren, varsågoda! 

Mina planer för sommaren:
Segla segla segla!

Hur länge ska du vara ledig?
Mitt vikariat (som ju inte blir förlängt) tar slut sista juni, efter det har jag ingen plan riktigt... Hehe, inte superkäckt men skönt.

instagram  
Vad ser du mest fram emot?
Att segla långt och att bada i havet och grilla. Och läsa bok och inte behöva gå till jobbet på måndag.

Vad kommer du köpa inför semestern?
Helst skulle jag vilja köpa ett seglarställ så jag slapp frysa och bli blöt när vi seglar, men pga tidigare nämnda vikariat tar slut så blir det nog inget med det i år heller.

Kommer du bli brun?
Em jag gissar rätt så kommer jag bli brun i ansiktet och på händerna och kanske armarna, resten av kroppen är instoppad i regnjacka och sånt.

instagram  
Vad kommer du dricka?   
Min bästa sommardricka är iste, måste nästan göra nu på en gång!

Vad kommer du ha på dig?
Keps och solglasögon och mycket regnjacka skulle jag tro.

Instagram

Det här lyssnar jag på i sommar:
Sommarprat, Hallå P3 (går det ens i år?) och min båtlista som jag inte gjort än. Det ska i alla fall vara somrigt och lite Gyllene Tider på den.

Hur kommer du att göra dig illa?
Självklart slå i tårna och huvudet på båten, men inget annat hoppas jag!

Instagram  
Vad oroar du dig för?
Att det inte ska bli något fint väder såklart. Förra sommaren sög så himla hårt!

Hur kommer du minnas din semester sen i september?
Lång, solig och ledig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar