måndag, juni 20

7 bilder från i fredags

Hej och glad måndag! Jag som hade tänkt komma igång med bloggandet känner väl att det går så där... Man kommer verkligen ur det om man inte håller uppe det och får in bloggtänket i vardagen tycker jag. I alla fall så lyckades jag ta hela sju kort i fredags som ni kan få se här och nu:

Fredag

Började morgonen med att pyssla om en gurkplanta och packa ner två andra. Snart redo med gurkor, träningskläder och regnjacka på väg till jobbet.

Fredag

Efter ett långmöte på jobbet smet jag och Katarina ner på jakt efter överblivet fredagsfika. Glasstårta hittade vi minsann!

Fredag

På fredaglunch brukar vi köra ett pass tabata i jobbets lilla lilla gympasal. Efter det åt vi lunch ute på kommunarbetarnas favoritställe Motto. På vägen går man förbi frukt-grönsaks-blomaffären som bilden är från.

Fredag

Jobblooken.

Fredag

Efter jobbet hämtade Annie mig och en bunt pojkar (två) och så mötte vi också mamma, pappa, Jakob och Ida vid färjeläget på Saltholmen. Mamma kände någon som skulle spela i bandet på AW:n på Isbolaget på Donsö som vi skulle titta på. Kolla fina familjen jag har nu <3

Fredag

Man fick äta enchiladas och dricka öl och utanför blåste det ganska mycket. Ölen hette självklart Styrsöl och Isbolager.

Fredag

På vägen ut fanns det en skål med godis, jag tog en Refreshers att smaska på på väg till färjan. Sedan åkte vi bara hem och snipp snapp snut så var fredagen slut.


Ps. Kolla min nya fina regnjacka! Hittade den för en billig penning på Megaloppisen för några veckor sedan, win!

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar