måndag, februari 15

Måndag: veckoplanering

IMG_20150319_141158 Idag jobbar jag hemifrån. Så himla soft att inte behöva pendla till Lerum exakt varenda dag, två timmar över till något annat. Här kommer min plan för veckan, håll till godo:

Måndag: jobbar som sagt hemifrån. Jag hade ett möte imorse på miljöförvaltningen på Göteborgs stad eftersom de gör revisionen på Lerums miljödiplom. Miljöförvaltningen ligger bara några kvarter bort från lägenheten så idag hade jag gångavstånd. Ikväll ska jag träna med Lotta och äta grön ärtsoppa till middag.

Tisdag: då måste jag åka in till kontoret. Efter jobbet så är planen att quiza med mina unikompisar. Älskar quiz och spel alltså, alldes för lite sådant i mitt liv.

Onsdag och torsdag: har möten inbokade så behöver vara på kontoret, en dag ska jag träffa mamma och pappa för att byta klart min födelsedagspresent. Den är sååååå fin och jag kommer definitivt att visa sen. Den andra dagen tänkte jag träna.

Fredag: eventuellt kan jag jobba hemifrån eller i stan på fredag, på kvällen ska jag och Ingemar ha date - han ska lära mig att programmera.

Till helgen: inga planer än, hur skönt som helst!

Ha en bra vecka kompisar, ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar