torsdag, februari 11

Lördag: 2x25

Hej! I måndags kväll redigerade jag bilder i två timmar, sedan stängdes redigeringsprogrammet av utan att jag sparat. Jahapp. Surade och gick och la mig eftersom klockan redan var elva. Sedan dess har jag varit lite upptagen, men nu har jag gjort om bilderna (svartvita, en lite snabbare variant...) så nu kan vi titta på dem:

2x25-årskalas Jag åkte till Lerum redan på fredag eftermiddag ju och sen hängde jag hemma hela dagen. Hjälpte till med lite städ eftersom jag ju skulle ha kalas där dagen efter. Och så vilade jag eftersom jag var sjuk egentligen. I alla fall, klockan sex hade jag duschat och blåst håret och åkte hem till Linnea. Eller ja, hennes föräldrar då. Alltså så mysigt med fest i Lerum och alla bor hos sina päron! Hela kvällen var en blast from the past, kändes verkligen som att vara 18 igen. Vi sminkade oss och gjorde oss redo för att gå till den riktiga förfesten!

2x25-årskalas Som var hos Wille. Fast först köpte vi pizza, mycket bra planerat.

2x25-årskalas
Bäst med pizzafest faktiskt. Också bästa kombon med pizza, morotsstavar och vin.

2x25-årskalas Alla gamla godingar var där (Ps och Nicke).

2x25-årskalasOch Anton. Jag och Linnea var enda gurlsen ganska länge men sen kom Denise och så gick vi så småningom till Torarica. Haha, Torarica är en restaurang/"nattklubb" i Lerum. Det är aldrig några "ungdomar" där (vad jag vet i alla fall?) utan alla går ut i Gbg, så jag hade inte ens varit på Torarica innan. På den riktiga festen var det väldigt många människor från gymnasiet, mer eller mindre roliga att träffa. Allt som allt jätteroligt!

2x25-årskalas Första blixtbilden jag lägger upp någonsin, och kanske också sista, men dom e så himela gulliga här, Denise och Linnea. Efter det här finns det inte så många mer bilder och ärligt så är det ganska dimmigt även irl... I alla fall en väldigt rolig kväll, tack Alex och Sanna som fyllde år och tack alla kompisar för att ni var med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar