fredag, februari 19

Januari: The Ark, Den Svenska Björnstammen och en helt ny genre.

Jag har börjat med ett nytt system för musiken jag lyssnar på. Jag får alltid dille på en eller några låtar i taget och vill bara lyssna på dem tills en dag då jag aldrig vill höra dem mer. Istället för att bara lägga till mina favvolåtar i listan Favoriter på Spotify så har jag också börjat göra månadslistor. Kanske ingen revolutionerande idé, men nytt för mig. Egentligen är en månad för lång tid för att lyssna på samma låtar, men då behöver jag liksom anstränga mig lite för att hitta mer bra musik att lägga till. Så jag tänkte att jag skulle dela med mig av listorna här. Jag är väl inte först med det heller, men strunt samma.

Så denna fredagen får ni, lite sent, januaris lista. Månadens bästa fynd är från min Veckans tips-lista som Spotify sätter ihop åt en. Där hittade jag Jag är lite ledsen ikväll med Contact. Vad är det ens? Kan hända att jag lyssnade på bara den i någon vecka... Fick också tips om någon låt av The Ark och snöade in på dem lite. Jaja, håll till godo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar