måndag, januari 4

Årets första måndag.

I morse kom jag hem från Jämtland igen! Lotta, Totti och Sophie var på samma tåg som mig och Ingemar så vi startade dagen med frukost på stationen tillsammans. Så fort vi kommit hem och innanför dörren så däckade jag i soffan någon timme, så bra sov jag på tåget. Men efter det har jag orkat greja lite i köket och varit på vinden. Har nämligen bytt skidor mot långfärdsskridskor för nu är det minusgrader och jag och Ingemar tänkte göra ett skridskoförsök imorgon. Eftermiddagen har jag spenderat med att ta ikapp internet, Ingemar grejar med en dator och har börjat lyssna på folkmusik. Tänkte egentligen bara säga hej och visa två bilder från dagen:

Hemma
Så här trassligt är mitt hår nu för tiden. Har inte orkat göra något åt det under veckan men ikväll är det väl dags att reda ut det. Eller kanske efter skridskorna imorgon.

Hemma Dom här sakerna fick jag med mig hem från Jämtland:
❄ En rejäl påfyllning av mitt favoritte, Brunkullan - svart smaksatt te.
❄ En disktrasa med ledkryss på.
❄ En pepparkaksform i form av en segelbåt. Alltså ett år kvar tills jag får använda den. Taktiskt!

Det var det, klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar