torsdag, november 19

Kommentera plz

Jag har hört att det inte gått att kommentera från mobilen förut, samt att några inte vet hur man lämnar kommentar från datorn. Nu har jag testat och nu fungerar det i alla fall, så här gör man:

Om du har ett konto hos Google eller Wordpress så kan ni använda det för att kommentera, välj då någon av dem i rullmenyn "Kommentera som:". Som på bilden ovan. Jag är lite osäker på hur det fungerar med Wordpress eftersom jag inte använder det själv, om någon av er gör det så hojta gärna om det fungerar eller inte. Om du inte har ett konto hos Wortpress eller Google så kan du använda dig av "Namn/webbadress", oavsett om du har en webbsida eller ej. Välj den i rullmenyn istället.


Sedan fyller du bara i namnet, lämna den andra rutan tom om du inte har en webbadress, och skriv din kommentar. Tryck på publicera.


Erkänn att du inte är en robot och tryck publicera igen.

Klart! Detta ska fungera både från mobil och datorn, jag har testat med firefox, opera och chrome.

Så, alla ni som läser nu, snälla skriv hej och vilka ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar