måndag, oktober 12

Måndag, hejhejhej!

Måndag Nu är det bara en vecka kvar tills jag och Ingemar åker till Taiwan! Sjukt! Och kul!

Denna helgen har varit rätt så fullspäckad ändå, i lördags var jag ju på Greenhack GBG:s event Sluta snacka - börja greenhacka och blev lite inspirerad. Söndagen började vi med att tvätta, så att vi har rena kläder på resan. Efter lunch åkte jag till Jenny och Hannes och hade lite söndag på landet. Bilder kommer i veckan, tillsammans med hur jag tagit vara på en del skörd och förberedelser inför Taiwan.

Mer i veckan då. Ingemar är på konferens med jobbet från himla tidigt i morse till på torsdag kväll. Så tråkigt, men jag får passa på att hänga mer med andra kompisar och äta sånt som inte Ingemar gillar eller tål.

Idag ska jag börja med några ärenden på stan: helgens tvättning bekräftade mina misstankar om att jag har väldigt lite underkläder, så det tänkte jag få ordning på idag.

Resten av veckan tänkte jag att jag ska jobba. Pga vikariekris så kan jag faktiskt räkna med det. Synd för alla förskolor men käckt för mig. Kvällarna ser ut så här: på tisdag ska jag till Lotta och Totti, onsdag är odlingsdag och på torsdag ska jag eventuellt hänga med mamma och pappa. Det blir nog bra även om Ingemar är borta.

Vad är era planer?
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar