tisdag, september 22

Nytt och fräscht

Hej och välkommen till en ny design! Har stört mig i flera veckor på den gryniga headern och de omatchande färgerna på bloggen så nu var det dags att göra något åt det. Jag har funderingar på att flytta över bloggen till wordpress och egen domän, eller man kan väl säga att jag har bestämt mig för att göra det, men väntar tills jag skaffat ett jobb eftersom det kostar pengar, och sen så laddar jag lite mentalt också eftersom jag inte hållt på så mycket med design och inget med wordpress innan. Därför har jag inte riktigt tagit tag i designen fastän jag inte trivts, men nu blev det så här fint, åtminstone tillfälligt.

Men det är inte bara bloggen som blivit fin utan jag har gjort i ordning alla mina kanaler så att de matchar varandra:

Design
Min twittersida ser ut så här nu, körsbär och rosa och allt.

Design
Min Instagram har fått ny profilbild. Bra flöde på det senaste måste jag ändå säga.

Design
Bloglovin kan ni prenumerera på min blogg och alla andra ni gillar, så missar ni aldrig något!

Design
Flickr använder jag egentligen bara för att koda in bilderna till bloggen, men man kan ju ha en fin startsida för det.

Design
Och Pinterest ser ut så här nu för tiden.

Det enda som saknas är väl facebook men jag har ingen bloggsida där än. Jag vet att facebook är en av de största kanalerna in på bloggen, trafiken dubblas om jag länkar bloggen på min wall, men jag är så himla obekväm med att marknadsföra mig själv bland folk jag känner. Hua. Kan fixa en i samband med att jag köper en domän, senast. Det lovar jag mig själv. Så in och följ mig på de andra kanalerna så länge!

Så, vad tycker ni om designen? Inte så stora ändringar egentligen, men uppiffad! Det kanske blir fler förändringar framöver, men det märker ni ju.
Pusshej!

2 kommentarer:

  1. Har också sjukt svårt att marknadsföra mig själv bland folk jag känner. Fin design!

    SvaraRadera