lördag, augusti 15

En dag i skolan

Visserligen har jag inte så många dagar kvar i skolan men jag tänkte ändå att vi kan titta på hur det ser ut en dag i sommarplugget!

Skola Men först, piffa sig lite.

SkolaSå här ser biblioteket ut, ja nu för tiden är jag ju bara på biblioteket eftersom jag bara skriver.

SkolaSå här ser det ut på femte våningen, rätt så nyrenoverat och fint.

SkolaOch så här fin utsikt har man över Hagakyrkan och Hagaparken.

SkolaFörhoppningsvis så får en lite sällskap av några kompisar, Erik och Maria har varit flitiga besökare i sommar.

Skola Vilket är bra så att vi kan äta lunch och fika ihop. Denna veckan har vi ätit kokosbollar i solen.

SkolaFikat är ju faktist dagens viktigast mål har jag hört, så här snålar vi inte. Det behövs inte heller när dagens pralin kostar fem kronor.

Skola Klockan fem stänger biblioteket och det är dags att åka hem. Hejdå!
Ps. observera att jag numer cyklar runt på min gamla högstadiecykel, pga min riktiga blev STULEN! D':

Om ni vill se vad jag gör på jobbet istället så kan ni kolla här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar