måndag, juni 22

Välkommen måndag

IMGP0176 Nu är det verkligen sommar. Kan knappt fatta det, men det är nog bara för att jag fortfarande håller på med skola. Igår såg jag och Ingemar i alla fall några barn vid stranden när vi svängde förbi mamma och pappa, och de såg så jäääädra lediga ut. Lyxigt.

Så denna veckan då, den sista veckan i Olskroken, den ser ut så här:
▸ Idag sitter jag på biblioteket med Maria. Skriver och skriver. Och jag har druckit kaffe, fastän jag inte gör det egentligen. Senare ska jag och Ingemar åka och kolla på säng och soffa. Väldigt vuxet.
▸ Imorgon ska jag också hänga på biblioteket, träffa några på en fika och sen packa.
▸ Onsdag och torsdag är det också plugg. Då ska jag göra två intervjuer till min uppsats. Sen packa.
▸ Fredag och lördag jobbar jag, mer om det en annan gång.
▸ Och på söndag går flyttlasset! Hej Majorna!

För övrigt har jag skaffat Netflix. Det är fett, ska se allt.
Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar