tisdag, juni 23

Taggad

Polichinelle hade plockat ihop bilder hon blivit taggad i på facebook genom åren och det var så himla kul att se så varför inte göra likadant? Här kommer ögonblick ur mitt liv sedan 2006, vi börjar längst bak.

Från facebook 2006 2006: bilderna är nog inlagda från senare för man hade väl inte ens facebook så här tidigt? Första bilden kan till och med vara från 2005. Det är i alla fall häng hos en kompis, "balen" i nian,  jag och mitt crew på scoutläger, och i ettan på gymnasiet färgade jag håret vitt och rosa. Tycker fortfarande att det är svinsnyggt.

Från facebook 2007 2007: Vi var i Fjällbacka och drack öl på berget och jag hade tröttnat på rosa. Bra lugg på andra bilden alltså.

Från facebook 2008 2008: Sommarlov, mer scoutläger och Peace & Love bland annat med Denise, min vapendragare sedan högstadiet.

Från facebook 2009 student Från facebook 2009 Hålland 2009: Några kalas på våren, och sen självaste studenten. På hösten flyttade jag till Åre och började på Hållandsfolkhögskola. Fia är fortfarande min extrasyster även om hon bor så himla långt bort.

Från facebook 2010
2010: Mera från Hålland: skidåkning (såklart), klassresa till Norge, överaskning för ett födelsedagsbarn, vårbal och nykär och sist skolavslutning.

Från facebook 2011 2011: Fick äntligen jobba på Sylarna, skidåkning med Fia i olika väder.

Från facebook 2012 vinter
Från facebook 2012 sommar
Från facebook 2012 fest
2012: Mycket skidåkning: Val Thorens, blåsig tur med Ebba, vårväderstur med Sef och inomhushäng på Sylarna. Till sommaren var vi i Frankrike och klättrade, sedan tillbakas till Sylarna. En dag fick vi en hund från Norge (den bästa dagen). Till sist bytte jag fjällfest till studentfest(er).

Från facebook 20132013: Lite mindre att välja mellan de senaste åren, men här är jag och Louisa och hälsar på i fjällen i alla fall.
Från facebook 20142014: Ett gammalt gäng på Håkan på Ullevi, kunde nästan lika gärna varit 2005.
Från facebook 20052015: Påsk i Åre och en dag när solen äääääntligen tittade fram i Göteborg.

Så, där har ni mitt liv, hur har era sett ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar