onsdag, juni 17

Helväggsbokhyllor, naturmaterial och pasteller

Inspiration

Som jag har skrivit innan så ska vi alltså flytta snart, igår var vi och hämtade nycklarna och allt. Helst av allt så skulle jag ju bara vilja springa runt på loppisar och mina favoritaffärer och köpa saker till lägenheten, men eftersom jag pluggar och jobbar så har jag inte riktigt tid med det nu. Däremot så kanske jag pausar från plugget ibland, och kollar lite på pinterest. Här är lite av det jag skrapat ihop som inspiration för den nya lägenheten. Fler drömmar hittar ni i min pinterestmapp Ankargatan.

Bildkällor
Vänstra kolumnen: Sandra Beijer, Urban Outfitters, de två sista orginalkällorna är visst borttappade men de var så himla fina så de fick vara med ändå.
Högra kolumnen: Karin Foberg, Erik Five Gunnerud, Frida Vega Salomonsson, Sandra Beijer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar