måndag, februari 16

Måndagsbarn



Hejhejhej veckan! Här kommer lite helg och planering.

Helgen har mest av allt ägnats åt att hänga med Ingemar och ta hand om oss, få en massa saker gjorda och att uppnå målet i Google Fitness. En bra helg alltså!

Till veckan ska jag göra alla dom här sakerna:

☼ Måndag: Föreläsning, läsa pluggbok och leta efter artiklar att använda i min uppsats. Sen ska jag och Ingemar på semeldate!

☼ Tisdag: Först skola och på kvällen är det årsmöte med Redbergsodlarna.

☼ Onsdag: Mera skola och någon sorts träning

☼ Torsdag: Mera skola, sen ska jag äntligen på allergiutredning! Woopidoo! Och så åker Ingemar på skidweekend så jag har pf hela helgen, egentligen mest tråkigt.

☼ Fredag: Skola och en himla stressig inlämning.

☼ Lördag: Jag och Louisa ska på en DIY-utställning på konstmuseet och äta musslor, och så ska jag på ett inflyttningskalas.

☼ Söndag: helt fri än så länge, men jag har som vanligt storslagna planer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar