fredag, februari 27

Fredagslista

Hej fredagen! Här kommer en fredagslista som jag snott från Sandra för ett tag sedan, fast jag har förkortat den lite. Puss och hej och trevlig helg!


Vad har du på dig?
Jag har jeans och en hemstickad islandströja som jag köpt på loppis för 40 kr (win) och raggsockar.

Hur mår du?
Hmm glad för att det är fredag och att jag ska plugga hemifrån men har lite ont i magen.

Vad önskar du just nu?
Att jag inte hade något ont, inga allergier eller kliig eller torr hud. Alltså dröm.

Vad har du ätit idag?
Sojgurt, müsli och apelsinjuice till frukost.

Vad ska du göra imorrn?
Jag vet inte! Har ju nyss varit sjuk så jag kanske bara borde ta det lugnt.

Och ikväll?
Jag ska nog gå på friday beer på Ingemars jobb :))) Och äta hämtmat.


Vem saknar du?
Mina fjällkompisar och fjällsystern.


Senaste köp?
Förutom en massa mat? Ett litet växthus.

Vad skrattade du senast åt?
Åt Ingemar igår (eller med då) och åt @ThingsAKidSaid på Twitter.

Vad grät du senast åt?
Downton Abbey.

Vad läser du just nu?
Har läst ca 1 sida i Spill av Sigrid Combüchen.

Senast sedda film?
Min sämsta fråga eftersom jag typ aldrig kollar på film, med det gick nått rätt så kasst på sexan här om kvällen ja.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Avril Lavinge under högstadiet och gymnasiet, jag hade ju lite sån stil också. Sen så ganska nyligen en skådis från typ Gilmore Girls eller Gossip Girls eller nått. Och när jag bildgooglade så blev jag helt paff för det såg verkligen ut som jag! Men jag kommer inte ihåg vem det var.


Vart vill du åka just nu?
Till skidland, helst Jämtland men vilket som helst går bra. Eller tvärt om någonstans med sol och inget frys. Fast nä, påskskidåkning alltså <3

2 kommentarer: