torsdag, februari 26

Det blev en kort vecka, men det är okej ändå


Alltså innan jag blev supersjuk i måndags så hade jag en så himla fin helg.
♦ Förutom äventyren med mamma och allt odlande så såg jag och Emma på På spåret och planerade framtiden i fredags. Soffan fick hela 20 poäng, vi var helt  grymma!
♦ I lördags var jag hemma hos Louisa och redde ut livet (som alltid när vi ses) och käkade musslor. Sedan hade vi tjejfest (minut 19) och lockade håret innan vi åkte vidare på varsitt håll. Jag mot Paulines inflyttningsfest i en djungel med alla nya fina kompisar.
♦ Söndagen spenderades med softande, jag packade upp allt jag handlat, planterade, solen sken och jag cyklade hem till Emma för att låna en dvd. Jag hörde fåglar kvittra, alltså de man hör på sommarkvällar och man bara ryser <3. Älskar också att bo så nära kompisar, att man kan ringa samma dag och ba, kan jag komma till dig nu? Det är ju därför jag vill bo på landet, för att jag inbillar mig att man är mer spontan där.
♦ Sedan så städade jag och fick ont i magen, men orkade ändå laga lasagne. Sen kom Ingemar hem från Trysil. :)
♦ Sedan vaknade jag och mådde sååå dåligt.

Så nu är det väl dags att ta ikapp det jag missat i skolan. En liten suck på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar