söndag, december 7

7: En bild du tagit som du själv tycker mycket om

Här kommer bild från tidigare nämnda Jämtlandsresa. Det är taget vid Sylarnas fjällstation där jag har jobbat tidigare, och som jag kan sakna sönder mig själv till ibland. Nu jobbar Annie där tillsammans med en massa kompisar som vi numera delar på, och då passar det ju såklart jättebra att hälsa på hos dem. Kompisar, fjällen och att laga frukost till gästerna är mina favoritsyslor där. Så det gjorde jag alltihop under några dagar i juli.

Den här bilden är, förutom fin och tagen på en av mina bästa platser på jorden, dessutom typisk för Sylarna. Sol och moln, samtidigt, på nästa samma plats.

Nu blir jag lite längtig men igår planerade jag in nästa resa till ett vårvinterklätt Sylarana i slutet av mars. Jippie!

Detta är en del av Emily Dahls bloggjulkalender! Varje dag har en egen rubrik på temat året som gått och man kan delta via sin egen blogg eller Instagram. Läs allt om hur du gör för att vara med själv här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar