lördag, december 6

6: En bild från en resa du gjorde under året

Jag har inte rest nått i år tänkte jag först, men jag började ju själva året i Jämtland, åkte skidor en vecka i Österrike, båtsemestrade genom hela Bohuslän och hälsade på mina kompisar i fjällen. Så det har jag ju visst gjort. Här är alltså Österrike, jag Ingemar och Jossan och en massa andra var i Zell am See -ish och hade liftkort över ett jättestort område. Fint väder, flera dagar med lössnö och halvpension på hotellet, rätt så nice! Tråkiga saker är att det var svårt att få tag på vegetarisk mat i backen och att det var dåligt med snö. Coolaste var att åka skidor i Kaprun, glaciär och jättehögt!

Detta är en del av Emily Dahls bloggjulkalender! Varje dag har en egen rubrik på temat året som gått och man kan delta via sin egen blogg eller Instagram. Läs allt om hur du gör för att vara med själv här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar