lördag, januari 30

Genom mobilkameran: gbg i snö

Halloj! Har varit en synnerligen töig och oinspirerande vecka så istället ger jag er resten av januari, som har sett ut typ så här:

Januri från mobilen När jag fortfarande gick i skolan och tvingade fram kalla händer för att fota när jag var och köpte lunch en dag. Nu är jag inte så mycket på bibblan längre.

Januari från mobilen Januari från mobilenPå väg hem efter skymning innan plogning.

Januari från mobilen Januari från mobilenSkridskohelg med två dagar ute på isen (dag ett och dag två)

Januari från mobilen Januari från mobilen
Kvällen efter "snökaoset". Det tog mig tre timmar att komma till jobbet, men det gjorde inget.

Januari från mobilen Januari från mobilen Januari från mobilenDagen efter var det så här himla fint så vi tog en lunchpromenad i Lerum. Ingemar smsade och hans inre pensionär hälsade att han gått till jobbet för att det var så fint ute.

Januari från mobilenOch snön låg kvar hela veckan. Så här såg det ut när jag åkte hem från jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar