onsdag, december 2

Mitt i veckan lista

Hur mår du?
Bra! Jag kanske ska ta en liten fika och se på julkalendern innan jag lägger mig, och har haft en mysig kväll med Lotta med flera.

Hur har veckan börjat?
Veckan började helt sjukt segt, kom hem halv fem i måndags och var tvungen att kolla på youtubefilmer i en timme. Tisdagen blev bättre, skrev tenta och hade dagsljus kvar att utnyttja så jag tränade första gången på kanske två månader. Då var allt bra igen.

Vad har du gjort idag?
Idag har jag och min grupp tagit tag i ett grupparbete i skolan som vi allra helst vill ha klart innan jul. Efter det åkte jag hem till Lotta, Totti och Sofie och så var Lina och Oskar och lilla Hedwig där. Chili sin carne och bebisbonanza alltså.

Vad ska du göra resten av veckan?
Fortsätta med grupparbetet och imorgon blir det Quiz!
 
Ska du göra något kul i helgen?
Ja, 25-årsfest ju! Temat är röda mattan så jag ska ha min finaste klänning och locka håret.
 
Har du några mitt i veckan-tips?
Alltså, ni måste se julkalendern, men det kan ni väl inte ha missat?

Snodd från Klara Amandas.
Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar