tisdag, december 29

Jullovstips

Hej från Åre! Jag hoppas att ni har ett skönt jullov allihopa, och att ni som jobbar ändå har det lite lugnt och kan koppla av och vila däremellan. Jag tänkte dela med mig av några goa grejer så här i ledighetstider.


Fröken Frimans krig 2. Andra säsongen av tv-serien som startade för två år sedan går äntligen på SVT. Alla måste titta! Bra story, mysiga karaktärer, fina kläder och interiör, kvinnokamp och mysig musik. Kan knappt bli bättre. Båda säsongerna finns på SVT Play.


Att The Beatles har släppts på Spotify. Kan vara årets största musikhändelse. Sååååå glad för det, äntligen kan man få lite ordning på sina spellistor.


Ha ett hemmaspa. Ta en eftermiddag i badrummet och bara ta hand om dig själv, eller gör det med några kompisar. Det behöver inte bli dyrt om man gör skrubb och ansiktsmask själv av ingredienser från skafferiet. Härom dagen gjorde jag ansiktsskrubben och ansiktsmasken som Evelina har tagit fram här (det är hennes bild också). Eteriska oljor hoppar jag över men allt annat hade jag redan hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar