måndag, november 30

Välkommen advent

Frost
Ny vecka! Äntligen är advent igång, fast eftersom jag tjuvstartade lite med både glögg, clementiner och stjärnan redan förra veckan så känner jag inte så stor skillnad. Den största skillnaden är att vi grejat en del i vardagsrummet i helgen så att det är lite bättre ordning i vissa hörn.

Frost Vad händer i veckan allihopa?
Jag själv har tenta på tisdag så imorgon blir det tentaplugg. Efter det har vi bara grupparbete resten av kursen så det är kanske dags att göra något julbak att ta med för att motivera gruppis. Jag ska också åka till IKEA för att köpa två ramar så att vi kan sätta upp några prints som ligger och väntar och så ska jag kanske gå på Quiz med mina klassisar. Och så vill jag träffa Lotta och Lina, vi har knappt setts sedan jag kom hem från Taiwan.
Till helgen ska jag på 3 x 25-årsfest, julbaka med mamma och några kompisbarn och kanske snickra lite på våran hallmöbel.
Det får nog räcka så. En sak jag dock verkligen borde göra är att rapportera närvaron för odlingen, kanke ett post-tentaprojekt...

Bilderna är från förra helgen när det var frost. Plz bli kallt igen, det är mycket skönare än blött och mycket mycket finare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar