onsdag, september 9

Examenspresenterna

Jag har fått så himla fina presenter nu efter jag tagit examen som jag tänkte visa. Men innan det tänkte jag bara påminna om att mitt liv verkligen inte är perfekt just nu, hur fina presenter jag än fått. Idag har jag till exempel skrivit in mig på arbetsförmedlingen eftersom jag inte har något jobb (hur tänkte jag egentligen när jag inte sökte några kurser alls inför hösten?). Och medans jag inte har något riktigt jobb kommer jag antagligen att få vicka som förskolelärare eller telefonsupport. Inget fel på de jobben, men jag har ju utbildat mig för att jag vill jobba med något annat. Såatte. Bara så ni vet. Nu till presenterna!

PresenterPresenterAv Louisa fick jag det första lilla paketet, till och med i förskott. Det är som ni ser ett tennarmband från Kiruna. När jag har på mig det har jag lite fjäll och lite Louisa med mig hela tiden. Faktiskt. <3

PresenterPresenterPresenterAv mitt Lerumscrew fick jag det här superlyxiga paketet med en ullfillt i. Jag kände mig på riktigt som Marie Antoinette när jag öppnade det, och jag blev självklart lika glad för innehållet som lådan. Jag har på mig filten jämt när jag sitter i soffan, den är perfekt för en frusing som jag.

PresenterPresenterTill sist har jag också fått två mindre presenter, men lika fina för det. Från Jenny fick jag några chilisar från hennes fantastiska chiliträd. Det är alltså flera år gammalt och ger hur mycket frukt som helst! Av Jossan fick jag te och veganchoklad, perfekt att mysa med under filten.

Tack så hemskt mycket alla fina kompisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar