lördag, juni 6

Recap genom en ny lins

Här är lite saker som har hänt på sistone! Jag har köpt en kamera och börjat länka bilderna från Flickr, om ni undrar varför dem är så bra.

_MG_7256Gustaf bodde hos oss en vecka ungefär, detta är ju inte Gustaf, men det är han som har tagit bilden, det får gillas.

_MG_7283Jag var på Veronica Maggios spelning på Liseberg i slutet på maj. Jag tog på fleecetröja, mössa och vinterkängor. Väldigt omajigt.

_MG_7316Planterade om en massa plantor och satte ut ännu fler.

_MG_7364 Koncentration på Harry Potter-quiz

_MG_7437
_MG_7499En kompis var klar med skolan och hade vernissage, efter det följde en massa kompisar med och tog en öl, till exempel Linnea

_MG_7516Har druckit smoothie

_MG_7545 Annie fyllde år så vi tog en fika med hela familjen. Sen kom vi på att vi skulle äta marrängswisch hemma hos oss.

_MG_7590 Fått nya kompisar, här är Clara och Hanna.

_MG_7599 Och slutligen varit på en av två examensfester, alla dom här bra har tagit sin himla examen, hur grymma!?

Glad helg!

2 kommentarer:

  1. vänta nuuuu. Gamleby, gamleby.. varför känner jag igen det namnet så!? var ligger detta!? :D kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ligger väl i Småland tror jag? Men Vernissagen var här i Göteborg, där vi båda kommer från :) Kram

      Radera