lördag, maj 16

Torsdag: premiärer och en gammal vän, och så lite gillspett på det.

I torsdags så vaknade jag och ingemar hemma hos mamma och pappa, med klättergrejer redo och kompisar på väg. Vi skulle till Aspen för att klättra min första klättring på ett helt år, de andra har hållit igång lite bättre än mig.

Här är några av kompisarna.

Efter det åkte jag, Ingemar och Annie till stan för att träffa Ebba. Ebba är en fjällis som var och hälsade på i storstaden under helgen. Annie och Ebba skulle göra ärenden på stan så då passade jag och Ingemar på att springa, också första gången på någon månad. Sen: dags för grill.










Det här är så himla skönt med vår, man kan vara ute hela himla tiden, och man fryser inte ihjäl och man kan titta på luftballonger och göra grillspett. Allt som är bra!

1 kommentar:

  1. Men åh, vad roligt med klättring! Tror inte jag hade varit så bra på det men det hade varit spännande att testa någon gång :)

    SvaraRadera