torsdag, januari 22

Storhandling och fredagspepp

Jag skulle köpa balsam och mascara på Lush, men så var det rea på en massa grejer, bland annat på duschgelé. Jag tänkte att det är lite smidigt att ha när man duschar på friskis, istället för att ta med hårdtvål som jag brukar använda. Så bra att jag till och med köpte två. I alla fall så är det ett tips för dem som är sugna på produkterna att det är halva priset på en hel del grejer där inne.

För övrigt: ny kurs - nytt liv! Eventuellt... Nu är jag tillbaka på statsvetarsektionen på skolan igen, vilket känns kul för att det är strukturerat och håller hög kvalitet, men samtidigt är det riktigt högt tempo och vi har redan hunnit klart med en uppgift samt börjat med förberedelserna för vår kandidatuppsats. Heheheheee...

Imorn är det fredag! Älskar fredagar. Imorgon kommer dessutom Louisa och äter våfflor här, alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar