måndag, januari 19

Precis just nu...

Glad måndag! Vad passar inte bättre än en lista? Snodd rakt av från Emily Dahl.



Längtar jag efter: Skidresa i påsk med bland annat dom här ↑kompisarna!

Är jag ledsen för: Det är något sorts glapp i en av våra högtalare (eller sladdar) och jag vet inte hur jag ska laga det. Okej det är nog bara i den jättejättelånga AUX-sladden. Men det är också jobbigt.

 Är jag glad av: Att jag är ikapp med skolan för första gången sedan förra skidresan. Alltså sedan i februari.

Äter jag helst: Blåbärssylt.

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: Skriva uppsats!


Är det finaste jag vet: Ingemar när han är med Rickard ↑ för då är dom så peppiga!


Ser jag ut ungefär såhär: På gränsen till för lång lugg! Det här ↑ var i fredags, då var den perfekt.

Lyssnar jag helst på: Jag vet inte riktigt, är lite lost just nu men lite Shout Out Louds, Seinabo Sey och CHVRCHES.


Drömmer jag om: Eget trädgårdsland.

Blir jag nostalgisk av: Impossible av Shout Out Louds. Vet inte ens när jag lyssnade på dem? Men det känns som att den borde ligga på min popplista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar