fredag, oktober 10

TGIF

Fredag! Tuff vecka, det har känts som fredag sedan i onsdags, livets största lur...
Men jag har gjort roliga saker också, till exempel köpt kort på friskis så nu blir det träna av! Och så har jag varit hos en klasskompis på inflyttningsfika, älskar att vi inte riktigt kan börja prata om livet förrän vi tagit igenom oss all politik som hänt sedan vi sist sågs. Och så har jag ju varit hundvakt, och jag dördördör på hur himla gullig hunden är! Hon har en egen instagram om ni inte får nog: @benganmeltsmyheart. Till sist så har jag också varit med i en tidning! Det är inte varje dag! I gårdagens (14-10-09) Dagens ETC lagar och pratar jag och Louisa om mat. Blev himla bra tycker jag!

I helgen väntar fredagsmys hos mamma och pappa, lite mek med utombordarn till segelbåten och så ska vi på dop och dessutom bli faddrar för Ingemars systerdotter, lilla Selma. Ska bli så kul!
Ha en fin helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar