måndag, oktober 20

Dagens gnäll

  • Skulle steka bönburgare idag som ni vet, de ramlade bara sönder. (teorier om varför: 1. använde eget ströbröd, vilket kanske inte suger upp lika mycket vatten, 2. hade inte så mycket tålamod med att ha smeten i kylen)
  • Jag gillar verkligen att ha läppstift, men mina läppar verkar få fnatt och torkar helt och hållet ihop när jag använder och spricker sedan och är allmänt ocharmiga.
  • Vårt skrivbord har blivit för litet. Både jag och Ingemar har insett att det är skönast att data vid ett bord istället för i soffan, speciellt om man ska spela spel, som vi oftast gör tillsammans. Bara det att det är alldes knökigt här vid bordet då. (obs, det är mysigt att båda sitter här, bara bordet det är fel på)
  • Det var motvind när jag cyklade idag.

En bra sak med att skriva upp eländet så här är att man inser hur töntigt gnäll man sitter på. Så kan man liksom släppa det sen. Och tänka på att imorgon ska jag äta tårtbuffé till lunch.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar