fredag, september 26

Fredag

Det verkar som om jag har fastnat i ett helgbloggande, dåligt! Det är bara det att det enda jag gör är att vara i skolan. Ska försöka bli bättring! Här kommer några saker:

Jag håller på att skriva ett pm till en kurs från i våras, när den är klar på onsdag är jag en fri människa. Men det går bra och jag är snart klar. Jag har alltså haft ganska mycket ångest över förra terminens miljoners pm och bara tanken på dem gör att jag får ont i magen. Så ska det inte vara. Men japp, snart klart!

I onsdags var jag på höstens höjdpunkt: Banff Mountain Film Festival Tour. En helkväll med bergs- och äventyrsfilm i bioformat. Pepppppen! Bäst var Nordfor Sola (men väldigt hög kvalitet på allt i år!) och ni får teasern här:


Dessutom massor med kompisar, först sågs vi på Pustervik för middag, det var gött!

Sökes: en kompis som vill testa att laga musslor med mig. Ingemar är ju allergisk med skaldjur så jag behöver en annan kompis till detta. Alltså jag älskar musslor. Och de är ju bra i miljösynpunkt dessutom.

Det ryktas om att Please Like Me börjat igen, min bästa tv-serie!

Jag ska vara daghundvakt i två veckor från och med måndag - peppen på det!(!!!!!!)

Och juste! På söndag förmiddag står jag i Naturskyddsföreningens monter på Bokmässan! Kom och tävla, bli medlem eller bara säg hej!

Det var väl det!
Glad fredag (alltså bästa dagen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar