måndag, augusti 25

Måndagslistan

Jag gillar måndagslistor (och alla andra listor också) så här kommer min sista vecka innan skolan börjar:

Måndag: inget, hämta ett paket bara. Och pyssla lite.
Tisdag: inget
Onsdag: inget
Torsdag: inget
Fredag: inget
Lördag: fezt hos Denise
Söndag: inget. Kanske tänka på att skolan börjar imorgon.

Jag tänkte faktiskt gå på loppis också. Saker jag letar efter nu:
Ett nattygsbord
Ett glasfat att ha hårspännen i på nattygsbordet
En burk att ha tofsar i i badrummet
En stor taklampa till vardagsrummet. Det måste förstås inte vara en lampa från början, jag kan ju bygga en.
En bra bricka
Och så behöver jag små hyllkonsoler också, de får sticka ut max 8 cm från väggen. Ser ni så hojta!

Och så ska jag nog träna något också.
Man kan säga att jag fortfarande har sommarlov.

Puss och hej!

4 kommentarer:

  1. Efter "Fredag:" borde det stå "Stödfest för F! på pustervik"!!

    SvaraRadera
  2. Söndag: Pankisfrulle m Louisa(:

    SvaraRadera