onsdag, juli 9

För de dagarna som inte är så somriga

Svt Flow alltså, vilken grej! Ena succén efter den andra! Det jag tipsar om nu är inget nytt i och för sig, men på grund av min tidigare skepsis så har jag inte kollat in det förrän jag zappade förbi det i helgen. Jag snackar om Svett & etikett. Så genialt! Kalle som egentligen redan är van vid att träna ska testa på en massa andra träningsformer. Han får en kändiscoach och de lägger upp träning och eventuell diet, han snackar med en läkare och till sist står han för en utmaning, till exempel en tävling. Han tar liksom ner träning på en lägre nivå, allt är möjligt om man vill, men han tar också upp sundheten i en allt för stor mängd tränging och i vissa träningsformer.

Programmet är alltså intressant för alla, både vana gymrävar och dig som vill bli peppad för att komma igång med något nytt. Se det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar