onsdag, juni 11

Lena ville ifrån kranarna och indieklubbarna, det var då Lena - nu vill jag alltid stanna!

Min mamma och pappa har varit gifta i på pricken 25 år igår, vilket såklart måste firas! Vi åt nämligen på finrestaurang i Eriksberg med hela familjen. Lite knäppt ändå att man kan vara så trött på sin familj när man är 18 och bor hemma, och när man fyllt 23 så är det så självklart att de är ens närmsta allt! Med mina föräldrar och syskon har jag de stadigaste internskämten och alla refererar hit och dit hullerombuller, och alla fattar. I min familj handlar det oftast om Galenskaparna, Astrid Lindgren och Svampbob fyrkant.


Stället vi var på heter River Café och ligger på en pir i Eriksberg. Annie var den enda som fastnade på bild.



För att komma hem så tog jag och Ingemar älvsnabben hem, årets hittills finaste kväll, det blåste, men blev inte kallt! Trots barbent.

Så tack för igår, en kanonkväll!

2 kommentarer: