söndag, juni 8

Jag ramlar omkull och tar mig och sen ramlar jag omkull igen!

Okej Ellen. Hur kan jag tänka, till ca en månad i förväg, att nä, jag ska nog inte gå på konserten? Hur tänkte jag då!? Vad fan? Sen när jag väl kommit på att jag ju visst MÅSTE gå, då är biljetterna slut och den sista månadens panik infinner sig. Varför? Jag vet ju att jag måste gå, varenda gång.

Note to self: köp biljett så fort de släpps nästa gång Håkan spelar på Ullevi. För i helvete, det var tre timmar det bästa någonsin! Extra många låtar, extra mycket Håkan, extra mycket publik, extra stor arena, extra mycket gäster på scen, extra mycket eufori, extra många sjömanskostymer, extra mycket konfetti till höjningen i Känn ingen sorg för mig Göteborg, extra mycket studs i skorna, extra mycket nackspärr, extra många tårar, redan till öppningsnumret, och extra mycket fyrverkerier till avslutningen. Tack alla.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar