lördag, juni 7

6e juni

Vi firade nationalheldag hos en kompis Denise igår. Kom dit vid 12 och hade tretimmars knytbrunch, kan det bli bättre? Nä.



Fast jag hade fuskat och ätit frukost innan, eftersom jag alltid går upp innan nio. Nu bor vi dessutom tre stycken i våran lägenhet, kompis Gustaf bor hos oss när han är i Göteborg, och då vaknar man extra mycket eftersom Gustaf alltid ska göra en massa saker (klättra, springa och dricka kaffe). Sen åt vi middag, vissa (jag) blödde skitmycket näsblod, kollade på Känn ingen sorg och åt rabarberpaj. Kom hem halv ett på kvällen igen, så det var verkligen en heldag!


Avslutar med en hissbild, med ny loppisklänning och en skymt av de rosa topparna!

Idag är det Håkan, så pepp så att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar