torsdag, juni 19

En vecka

Det blev lite tyst här visst, vi tar en snabbrepetition på saker som jag gjort i bildformat:

 Jobbat en massa, då kan Göteborg vara så här fint till exempel.

 Slutar vanligtvis innan tre, och då kan man cykla till en sjö.

Fick nyaste Sveriges natur i förra veckan, med midsommartips, både för miljö och högsta njutning.

Skulle ha pizzapicknick men solen var upptagen. Lagom tills vi ätit upp pizzan hemma kom den tillbaka så då gick vi ut och gick på slacklinen.


Åt lördagsmiddag på Hagabion med Louisa och Stina som var ute på äventyr. Jag jobbade hela helgen så det var tidig kväll. Till efterrätt åt vi friterad glass, hur cool?

Till sist lite eftermiddagsklättring med Ingemar och Louisa, fin kväll!

Nu är min elvadagars jobbvecka äntligen slut och jag är taggad på midsommarfirande! Jag och Ingemar ska åka till en kompis sommarstuga eller nått, classic midsommar alltså! Ha det gott allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar