fredag, april 18

Helgpodd

Jag är så nöjd med att vi bestämde oss för att stanna hemma i påsk. Vi hade funderingar på att åka till fjällen, vilket jag såklart är lite ledsen för att missa, men nu känns det så skönt att inte behöva stressa iväg utan att bara få softa runt här hemma, träffa familj och ha påskbrasa och måla något ägg eller två. Har börjat helgen med sovmorgon och långfrukost, och frukostdisk med podcast. Alltså på veckorna är det mardrömmen att alltid behöva stå och diska, men på lördag förmiddag så har jag inget emot att ta igen veckans Klotet till disken. Det är ungefär också den enda podden jag hinner lyssna på över huvudtaget förutom när jag ska resa någonstans. Men den är också helt fantastisk! Ett tips till alla er miljönördar eller till er som vill bli mer insatta, en halvtimme i veckan är alldeles lagom! Ordinarie sändningstid är på onsdagar efter lunch, mitt i skoldagen, men går såklart att lyssna på i efterhand.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar