måndag, maj 28

Svar på tal

Jag fick en jäkla massa frågor. Men jag vägrar vara alltför seriös...

1. Vilken är din favorithögtid? Jul, det går liksom inte att ljuga.
2. Vilket är ditt bästa sällskapsspel? Snabbalfapet ("Jag har skrivit hund, damp... och hora!") och yatzy.
3. Vart vill du resa? Till Frankrike! På lördag!
4. Vad är ditt bästa minne? Vadå bästa? Något somrigt från 2006, det var en grym sommar. Eller hela Hålland typ.
5. Vad är det första du skulle köpa om du fick 10 000? Spara dom på mitt JAK-konto så att jag kan låna pengar till ett hus nån gång såklart! (Vuxen)
6. Vad gör din förebild till din förebild? Svåraste frågan, jag vet inte ens vem som är min förebild. Jag får återkomma.
7. Vad längtar du efter i framtiden? Ett hus, får, höns och egna grönsaker. Och att rädda världen.
8. vilket är det bästa citatet du vet? Carpe Diem.
9. Vilken är din favoritplats? Sylarna och Göteborg
10. Vad har du för dålig vana? Hmm inte vana men jag är jäkligt matkänslig och blir himla arg och irriterad när jag inte ätit ordentligt, det är taskigt mot dom jag har runt mig. 
11. Vad älskar du att äta till frukost? Jågört. Eller smodi.

Det var det. Jag tänker inte utmana någon annan, ni slipper!

Nu ska jag vara med Ebba! Tjoho!

1 kommentar:

  1. lyssna på när hon säger yoghurt i slutet! Dör vad kul! http://www.youtube.com/watch?v=CZSanKGEoaY&feature=related

    SvaraRadera