fredag, mars 6

Lite fredagspepp

I morse var jag inte så pepp eftersom jag skulle börja 8:15, men det vände så fort Björn som jag gör grupparbete med drog fram ett halvt kilo centerchoklad ur väskan. "Jag tog med fika" sa han och Lotta tog sin första center 8:22, tumregeln lyder: inte före åtta.

Sen kom jag på att det är fredag också så började vi flamsa, som man lätt gör på fredagar, och så kom träningsvärken smygandes och till sist: morgonens regn blev sol. Dagen är gjord!




Som om det inte vore nog så har jag fått (alltså köpt på internet, men de kom idag) ett paket med krokar för att göra två små projekt här hemma ↑↑↑, tomatplantorna får för lite ljus och blir långa ↑↑ och jag är så här peppig ↑

Nu ska jag på inflyttningsfalafel, har aldrig varit på det innan men låter som ett vinnande koncept!

3 kommentarer:

  1. Så himla mysigt med plantorna! Mina fön kikade fram bara efter ett par dagar :) Längtar dock till de blir så ståtliga som dina plantor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de kommer nog snart dina med, det går fort nu i början! :)

      Radera
  2. ÅH! vad fin du är! bra lugg och bra med skjorta och tröja (SKJORTA OCH TRÖJA <3<3<3<3).

    SvaraRadera