fredag, november 21

Alla gamla kompisar

Ibland kan jag sakna gammalt Lerumshäng så himla mycket! Förra hösten till exempel, då vaknade jag en morgon och bara: MÅSTE ha reunion med gymnasieklassen NU! Och hade ju faktiskt det runt jul sen och det blev skitlyckat. På Andra Lång-dagen träffade jag också en massa människor som jag kände för fem år sen, och jag har levt på det hela sommaren och hösten. På lördag ska jag i alla fall träffa några av mina brudar och det ska bli gött! Förväntar mig flera timmar med skvaller och munnar som går i ett, som tar ikapp flera månader. Frågan är varför vi ens gör så här, att det får gå så lång tid mellan gångerna när alla till och med bor i Göteborg. Dumt.

Och så till nästa pepp: några från gymnasiet har bokat in ett datum för 4x25-årsfest redan nu. Festen är alltså i mars och på facebook är över 500 personer inbjudna, jag är såååå himla taggad! Alltså jag skulle kunna göra spellista ikväll (ja, även om det inte är min fest) och planera outfit till helgen. Hur jag ska stå ut med peppen i tre hela månader?

Och till sist: glad himla fredag! Har jag sagt att jag älskar fredagar? Ikväll ska jag på inflyttnings...häng! Är det nog. Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar