onsdag, juni 4

Några saker jag gjort de senaste dagarna

När man är på konsert på Liseberg, då vet man att det är sommar! I fredags såg jag Timbuktu med några kompisar.

Pluggat, och försökt plugga, en massa.

Vattnat en himla massa på odlingen.

Fick tag i en Håkanbiljett i fredags, paniken jag haft den senaste månaden alltså. Så nu är sommaren rädddad och jag är så sjuuuukt jäkla taggad!

Läste Elsas vintageguide, sjukt generöst inlägg och jag blev bara tvungen att ha en randig tröja à la Håkan Hellström, så nu är det prio ett på loppislistan.

Lämnat in min sista uppgift för terminen, imorgon är det bara en komplettering kvar sen är det sommarlov!

Grillat hos mamma och pappa. Och ätit glass och jordgubbar. Jag kan verkligen äta hur mycket jordgubbar som helst, bottenlös...

Stått på huvud. Nu går det framåt!

Sen var jag ju som sagt och seglade och på andra långdagen, men det vet ni ju redan.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar