lördag, november 3

Livet

Det går lite dåligt med min blogg, jag går i skolan ju. Nu har jag pluggat 15 högskolepoäng, bara 165 kvar till examen. Det firade vi igår med en Kick-off för ett projekt jag är projektledare för. Det är en arbetsmarknadsdag för alla miljövetarstudenter i Göteborg och i samband med det så ordnar vi en inspirationsdag, då är alla välkomna. Hela kalaset kallas Utblick och går av stapeln 10-11 april 2013. Be there, or be square!

Hmm övrigt i mitt liv förundras jag av vädret, sol och ösregn om vartannat. En gång kom det snö(blandat regn, varvat med hagel). Jag är så avundsjuk på dom som redan bor i snön. Som tur är har jag redan planerat in en skidhelg i början av december. Till Norefjell bär det av, tjoho!

Idag ska jag hälsa på farmor, det blir kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar