söndag, september 30

Att tagga till

Den här veckan började mitt liv kan man säga! Jag friskförklarade mig kl 17 i tisdags, då var jag och tränade. I onsdags skrev jag min första tenta och klättrade med Ninjatjejerna från klätterklubben och i fredags spelade jag squash och hängde med några gamla kompisar, så himla kul att träffa dom igen! Jag råkade komma hem kl fyra, han sova en stund och sen upp igen för att gå på Friskis&Svettis konvent! Jag körde ett danspass och ett pulspass. Så himla roliga båda två! På kvällen fick jag äta mat hos Louisa och sen var vi på bio, vi såg En oväntad vänskap. Så himla bra film, den låter djup och svår men det var det roligaste jag sett på länge (har ju inte sett någon film alls på länge i och för sig...)
Idag går jag som en cowboy. Jag ska vila i en evighet - skulle jag kunna skriva, men jag vet ju att på onsdag ska jag upp till Jämtland på avslutningsbaluns, och kommer nog att passa på att springa lite i fjällen. Om jag inte ska ta med skidorna istället...

 http://vimeo.com/50240457


Hur som så ska det bli lajbans att träffa kompisarna på fjället, basta, dansa och andas frisk luft. Sen åker jag och hälsar på i Oslo, där har jag också en speciell vän nu för tiden.

Ha en go vecka allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar