söndag, juli 8

Helg på Helags

Resultatet av min ledighet:
  • Sprungit två mil till Helags och halvägs hem, sen gick jag. Så himla nöjd.
  • 105 myggbett, stora och kliiga.
  • 80 brödbullar till frukostgästerna.
  • Utesov på altanen tillsammans med renarna, dom sov dock inte.
  • Juno.
  • Räddat Christina när hon slog sönder tån.
  • Marängsviss med hallon. Och dundergod middag innan dess...
  • Falsk toscakaka som välkomstdessert.
  • En och en halv timme i Helagsrelaxbastun.
  • Lärt mig vada, stortack till Christina för peppen.
  • Sjukt slitna ben.
  • Sjukt lycklig.
Trevlig jobbvecka!

1 kommentar:

  1. resultatet av min jobbdag (eller ja, det jag minns av den): kaninen som är på hotellet kommer med en snygg "kompis". Han är nog surfare. och han hälsade lite nervöst på mig idag! HERRE GUD

    SvaraRadera