tisdag, september 13

Den som väntar på något gott...

Ja det har varit lite torftigt här kan man säga. Jag har, istället för att göra mysiga pyssel att fota och visa, jobbat. Och när jag inte har jobbat har jag slitit var minut för att få iordning lägenheten, i lördags så var det såpass klart att det var dags för inflyttningsfest! Eller snarare så var det inflyttningsfest så det var dags att bli klara... Och fint är det och en bra fest var det! Tack alla som kom.

Jag har även varit en sväng i Tyskland och Österrike. Inte så väl planerat men väl utfört. Det var jag, Ingemar och David som åkte, bilder från trippen kommer så småningom.

Och hur kommer det sig att jag skriver just idag då? Det är inte bättre än att jag åkt på alla-barnen-börjar-skolan-sjukan. Som alla andra. Så idag sitter jag i myskläder hemma hos Ingemar än så länge och bara... Sitter. Jag ska underhålla mig med lite körkortsteori innan jag åker hem till mig och kollar igenom bilderna från resan och spånar vidare på en fin idé jag har fått.

Trevlig Tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar